čtvrtek 20. dubna 2017

Po dlouhé době...

Nějak jsem ve víru doby zapomněla psát. Nikdy bych si nepomyslela, že se mi to stane a ejhle, asi už stárnu :-)
Od té doby, kdy jsem psala naposled, se mnohé změnilo. Naše miminko nám povyrostlo a chystá se do školky, prostřední do školy a já do práce. Po tolika letech. Jak jen to zvládnu. Ne práci, ale tu odvahu vůbec odepsat na nějakou nabídku, ale co odepsat, hlavně ten pohovor. Moje noční můra. Celých iks let mám spoustu aktivit, angažuji se v místním mateřském centru, vedu tam kroužek, starám se o jejich webovou a FB prezentaci, vyrábím letáky, propagační materiály, prezentace... Nicméně vše je mimo můj vystudovaný obor :-D Takže pomalu se zase snažím pochopit všechny ty složité vzorce a reakce a třeba se mi za půl roku podaří najít práci snů. Držte palce :-)
S pozdravem Teta Kloklo

Žádné komentáře:

Okomentovat